Followers

Thursday, December 15, 2011

Ciri-ciri lelaki yang Sudah Beristeri



Ramai gadis sekarang banyak yang terperangkap dengan situasi bercinta dengan suami orang.Walaubukan itu yang dimahukan namun kerana lakonan dan tipu helah
si lelaki berjaya membawa si gadis jatuh cinta dan ter jerat dengan hbungan sebegini.
Bila status si lelaki dah diketahui, dan terlebih parah bila hati si gadis dah terlanjur mencintai si lelaki dan sukar untuk melepaskan dy pergi ..terpaksalah si gadis menerima 
untuk menjadi madu. Keebanyakan ia berlaku pada si gadis yang berusia remaja yang masih mencari-cari identiti nya tesendiri. Malah ada yang sanggup mengikut lelaki tersebut berkahwin di thailand bagi mengelakkan ibu bapa mengetahui serta bini pertama..(Kalau lah si lelaki tu ada penyakit AIds, macamana la si gadis tu nk terima ek)..huhu.. MasyaAllah Untuk mengelakkan begini berlaku, ada beberapa tips yang PATUT si gadis ketahui bagi mengenalpasti si lelaki..

Tanda-tandanya:

1. Elak topik tertentu
Eg : Si lelaki akan menjaga suara nya dan berlemah lembut.. Dia tidak akan memandang terus ke mata si gadis ataw mmbuat eye contact.. MAlah lelaki beristeri akan cuba untuk mengelakkan sebahagian topik-topik seperti berkeluarga,anak ataw percutian dibangkitkan.Kalau anda terlanjur berbicara sedaya upaya si lelaki akan mengubah topik perbincangan.

2.Semua panggilan telefon mengikut kehendak nya
Eg : Si lelaki menetapkan masa untuk si gadis menelefon nya.. seperti hanya menelofon nya pada pukul 12 tengah malam waktu semua ahli keluarga nya dah tidur atw pun sebelum dy pulang kerja...andai kata si gadis menelefon pada masa yang slah, si lelaki akan bercakap dalam nada yang marah ataw gelisah.. Selain itu, ada juga si lelaki yang hanya menetapkan supaya hanya dia sahaja yang menghubungi anda..Jika anda bertanya mengapa tidak dapat menghubungi nya , berbagai alasan yang diberikan..

3.Tidak sepenuhnya kepada anda
Eg :Kat tempat awam, si lelaki tidak akan berasa selesa untuk bersama anda.. perhatian nya terganggu ... bila ditanya mengapa . dy akan menjawab risau dengan kerja ataw alasan lain yang diberikan... Dia sentiasa akan memerhatikan persekitaran sekeliling, malah fikiran nya terganggu..Jika anda merasakan ini terjadi pada anda , berhati hati lah..Lelaki beristeri jugak tidak akan bercerita tentang masa hadapan kalian mahupun perkahwinan dengan anda...

4.Lihat jarinya
Eg: Kebanyakan lelaki yang berkahwin sentiasa memakai cincin padal awal perkahwinan nya.. si lelaki tidak akan memakai nya di depan anda tapi perhatikanlah jarinya.. cuba anda lihat pada jari keempat tangan kirinya,jika terdapat lingkaran putih pada jari nya.. bermakna mungkin itu petandanya si lelaki itu sudah berpunya.. buat-buat lah tanya ... jika dia menjawab dengan ragu2 bermakna terkantoi lah bahawa dia sudah berkahwin..

5. Berahsia
Eg : Si dia cukup suka berahsia dengan anda.. selalu nye lelaki yang sejati akan menceritakan segalanya pada orang yang disayangi tetapi lain pula bagi lelaki yang beristeri mereka suka berdiam diri dan kadang-kadang sukar menjwab pertanyaan..

6.Beri alasan
Eg : Selalunya si lelaki akan mengelakkan ke tempat isterinya akan pergi... Oleh sebab itu dy akan memberikan beribu-ribu alasan malah mungkin yang tidak logik apabila terdesak untuk tidak pergi ke kedai itu..

7.Tidak akan keluar pada hari minggu
Eg :Hari minggu adalah hari yang sering susah untuk berdating..Kebiasaannya pada waktu siang, si dia akan meluangkan masa nya bersama keluarga nya .. dan pada waktu malam si dia akan menghabiskan masa nya bersama sama rakan rakan lelaki nya .. So , waktu bersama anda mungkin jarang-jarang sekali..

8.Bersikap tenang
Eg :Mungkin sesetengah lelaki beristeri akan bersikap tenang dan cool jer .. namun begitu, sejauh mana tenang dan cool nyer dya akan juga merasakan bingung dan resah ....Percayalah... Ada jugak yang mengongkong isteri mya berada di rumah dan tidak membenarkan isteri keluar supaya senang baginya untuk berhibur..

9.Anda curiga
Eg :Anda berasa curiga dengan tindak tanduk si lelaki.. anda seperti mahu bertanya tetapi susah untu mencari bukti..Yakinlah.. firasat hati anda itu mungkin menjadi kenyataan...


sekiranya Petanda-petanda ini kena pada batang hidung anda,segeralah berteus terang dengan nya...Jangan kerana anda rosak rumahtangga orang dan berpecah belah keluarga..Biarpon dia berjanji akan menikahi awak, kemungkinan besar dia tidak akan menceraikan isterinya..

No comments:

Post a Comment