Followers

Saturday, June 11, 2011

Video Maharaja Lawak Minggu ke 11 | Kuantan Pahang



Rancangan realiti yang menghimpunkan finalis-finalis Raja Lawak Astro kesemua musim, Maharaja Lawak maju setapak lagi apabila rancangan ini diterbangkan khas menemui peminat di utara tanah air. Penang International Sports Arena (PISA) telah menjadi destinasi Maharaja Lawak mengadakan jelajahnya. Siri jelajah ini bakal menemui peminat di Kuantan dan berakhir di Johor Bahru sebelum pulang ke Kuala Lumpur untuk peringkat akhir Maharaja Lawak.

Dapatkan PAS-PAS PERCUMA MAHARAJA LAWAK minggu ke 11 di Dewan Jubli Perak Sultan Ahmad Shah, Jalan Teluk Sisik, Kuantan, Pahang pada hari Jumaat 10 Jun 2011. Bermula dari jam 3 petang! Orang-orang Pahang!!! Bersedia dengan kehadiran kami ke sana!

5 peserta Maharaja Lawak masih kekal merebut gelaran Maharaja Lawak pertama dalam sejarah. Saksikan Maharaja Lawak, 10 malam, eksklusif di Astro Warna (132). Anda juga boleh menonton video youtube maharaja lawak minggu 11 di sini kerana BP akan mengupload video Maharaja lawak minggu 11 di sini selesai sahaja persembahan peserta. Jangan lupa untuk menyaksikannya di sini




















No comments:

Post a Comment